Pasul 1:
Dupa ce ai gasit produsul dorit, il poti comanda adaugandu-l in cosul tau de cumparaturi, dupa care click pe butonul „Finalizeaza comanda”.
Pasul 2:
Cosul de cumparaturi – aici se afla toate produsele pe care le-ai adaugat in cos cat si eventualele discount-uri. Poti modifica numarul exemplarelor alese sau poti renunta la unul sau mai multe produse, folosind butonul „X” sau „goleste cosul”. In cazul in care doresti sa mai comanzi si alte produse, poti face acest lucru revenind la pagina de cumparaturi. Cosul tau se va actualiza automat dupa orice produs adaugat.
Pasul 3:
Informatii client – Pentru a putea procesa comanda, avem nevoie de date suplimentare legate de platitor si de destinatie. De aceea, te rugam sa completezi in intregime rubricile marcate cu „*”.
Pasul 4:
Modalitati de transport – ai la dispozitie 3 variante* de livrare:
Curier FANCOURIER
Cost: Tarifele includ TVA –ul.
Livrare gratuita pentru comenzi peste 300 RON fara a mai beneficia de alte promotii.
Atentie! Daca selectezi transportul prin curier te rugam sa te asiguri ca adresa de livrare este cea la care te afli in timpul zilei.
Pasul 5:
Modalitati de plata
In functie de metoda de transport selectata vor aparea variante de efectuare a platii.
Pentru livrarea prin curier variantele de plata sunt:
OP (ordin de plata) – plata se efectueaza prin transfer bancar sau prin internet-banking. Ceea ce trebuie sa faci este sa ne trimiti dovada platii prin e-mail (impreuna cu id-ul comenzii) iar noi iti vom trimite produsele. Daca optezi pentru aceasta varianta, datele noastre sunt:
Trading Solution SRL
J40/4261/28.03.2018
CUI 39099490
IBAN RO73INGB0000999907791025
Banca: ING Bank
Plata la livrare (Ramburs) – plata se face numerar in momentul in care se livreaza coletul de catre curier .
Plata online cu orice card VISA sau Mastercard in platforma mobilPay – FARA COMISION
Pasul 6:
Finalizarea comenzii – Dupa ce bifezi casuta „Am citit termenii si conditiile de utilizare si sunt de acord”, apasa butonul „Finalizeaza”.
Pasul 7:
Confirmarea comenzii – Dupa ce ai apasat butonul „Finalizeaza”, vei primi un mesaj de confirmare din partea noastra, in care vei putea vizualiza atat numarul de cod al comenzii cat si un rezumat al tuturor datelor introduse de tine.
Pentru moment nu vindem in strainatate.
Retururi
In cazul in care doresti sa returnezi un produs, tot ce trebuie sa faci este sa anunti intentia de retur in termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea coletului. In urma solicitarii de retur, vom trimite curierul la adresa indicata de tine pentru a ridica coletul de retur. Returnarea coletului se face in baza formularului de retur, completat de catre Client si trimis la adresa de email comenzi@soundart.ro . In cazul in care ti-au fost livrate alte produse decat cele specificate in comanda sau daca produsele livrate sunt neconforme cu informatiile furnizate pe site la momentul comenzii (descriere, imagine, pret), costul transportului de retur este suportat de catre noi. Daca insa motivul returnarii este diferit de cele mentionate mai sus, costul transportului de retur este suportat de catre client.
Reclamatii
In cazul in care doriti sa reclamati o problema, va rugam sa intrati aici si sa ne trimiteti cat mai multe detalii sau sa ne sunati la numerele de telefon din contact.
Echipa TRADING SOLUTIONS SRL trateaza orice problema aparuta cu maxima seriozitate, oferind de asemenea si garantia 100% deoarece fidelizarea clientilor este o prioritate.